גם אני רוצה קו כזה

(שלי)

רציתי לבקש ממשרד התחבורה לנסוע באוטובוסים שהם מציגים בתשדיר שלהם.

התנועה על הכביש חלקה, יש מקומות ישיבה ואפילו אפשר להתרווח עם מחשב נייד.

אני חייבת לנסות לנסוע באחד מהקווים הללו.

אבל בינתיים נותר לי להסתפק בכל בוקר בקווים 501 ו502 שעושים את דרכם מרעננה לתל אביב ולפחות שלושה מהם לא עוצרים לא כל בוקר כי הם מלאים עד אפס מקום באנשים שעומדים דחוסים.  כחצי שעה של המתנה מצפה לי בכל בוקר.

אם מישהו מכיר את מספרי הקווים בפרסומת של משרד התחבורה, תגידו לי, גם לי מגיע להתרווח קצת בבוקר ובכלל, לא?

אודות האבסורד

זה לא אמיתי.
פוסט זה פורסם בקטגוריה משהו חכם אחד ליום. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובתך להלן

