אולי יש אלוהים

(שלי)

ש"ס ויהדות התורה מחוץ לממשלה, כך מסתמן לפי הפרסומים בתקשורת.

אכן תהיה זו ממשלה חדשה, שכוללת חברי כנסת חדשים, שרים חדשים ואולי גם פוליטיקה חדשה, כמו שנוהגים לומר לאחרונה.

אני לא שוללת ולא פוסלת ואושר גדול זה עדיין לא מביא לי.

אבל כשהסיעות החרדיות בחוץ, אולי אפשר לומר שיש אלוהים.

אודות האבסורד

זה לא אמיתי.
פוסט זה פורסם בקטגוריה משהו חכם אחד ליום. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אולי יש אלוהים

  1. ido2267 הגיב:

    לא מוכן להיסחף על גלי השמחה. גם אני לא בוכה על לכתם של החרדים אבל בעית הבעיות הייתה ונשארה הכיבוש הממאיר והרושם הוא שזה לא הולך להיפטר בקרוב.

    • האבסורד הגיב:

      (שלי)

      עידו, אכן גלי שמחה הם לא מה שמוביל אותי, אולי רק נקודת אור קטנה של שינוי ולו הקטן ביותר. עם זאת, אין לי אלא להסכים איתך כי ישנם דברים רבים שלא יפתרו בקרוב ולצערי השינויים הצפויים בממשלה הנוכחית והרכבה האמור לא יביאו מזור לתושבי מדינת ישראל ושכנותיה. נקווה שיביאו מזור כלשהו אם בכלל.

תגובתך להלן

