קריאת עיתון

(שלי)

לאחר הזנחה שלי את הקטגוריה הרי לה פתיחה ופריחה מחודשת ←

קריאת עיתונים מסופם להתחלה הופכת את הקריאה למאתגרת. תנסו… 🙂

אודות האבסורד

זה לא אמיתי.
פוסט זה פורסם בקטגוריה משהו חכם אחד ליום. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על קריאת עיתון

  1. ido2267 הגיב:

    אנינלא יודע אם סיפרתי את.זה כבר כאן: חיים באר מספר על דודתו שהייתה קונה עיתון בכל יום , שמה אותו בערימה ולוקחת את העיתון שבתחתית.הערימה מלפני 3 שבועות.
    בצורה כזו הייתה לה פרספקטיבה של 3 שבועות לראות מי צדק ומי טעה.

    • האבסורד הגיב:

      (שלי)
      רעיון מעניין. אולי שווה לנסות . אני מסתפקת בציפייה של אותו היום מקריאה מהסוף להתחלה. כך יש לי התחלה אחרת מכולם וכך גם הסוף.

תגובתך להלן

